luni, 3 octombrie 2011

Minunile Dobrogei

Dupa ce ne-am relaxat de pe drum la Hotelul Wells din Baltenii de sus (pe care il recomandam cu caldura, datorita calitatii serviciilor) am luat harta in mana si am inceput sa cautam obiective turistice demne de vizitat. Obiective sunt multe, unele mai interesante ca altele, si e imposibil sa nu ai ce face daca ai ajuns in zona. Ne-am orientat spre cetatile Dobrogei, si am considerat ca ar fi ok sa incepem cu ceea mai apropiata. Cetatea Salsovia din Mahmudia. Si chiar daca la intrarea in Mahmudia e un panou mare care ne indeamna sa vizitam aceasta cetate, noi nu am gasit-o. Chiar daca ne-am invartit minute in sir prin Mahmudia (care e un satuc, sa nu credeti ca e cine stie ce metropola) nu am reusit sa dam de urma cetatii. Am intrebat in dreapta si in stanga, dar localnicii, foarte "prietenosi" cand vedeau o masina de televiziune, ba nu stiau, ba nu vorbeau romaneste. Asa ca ne-am lasat pagubasi si ne-am indreptat spre Murighiol. Pe drumul spre Murighiol stiam ca exista o alta cetate, pe care o vizitasem cu ocazia filmarilor pentru "Pescar in Romania" in 2010. Nu a durat mult pana am intalnit panoul pe care scria "Cetatea Halmyris" si am intrat chiar din drumul principal in zona ruinelor. Sincer, nu aveam prea mari sperante ca va iesi ceva, insa norocul ne-a suras si am gasit pe cineva care sa ne explice pe scurt istoria cetatii. Dupa ce am plecat de la cetatea Halmyris, multumiti si totusi cu un gust amar (se putea promova mai bine acest obiectiv turistic, se putea pazi mai bine, se puteau face multe - bani si bunavointa sa fie) ne-am oprit pentru cateva minute la cel mai nou lacas de cult din judetul Tulcea: Manastirea Halmyris

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu